Kierownik: Justyna Sieńkowska

Tel. 15 864 83 84

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pokój nr 308 - III piętro

Do zadań Biura Zamówień Publicznych należy w szczególności:
1. opracowanie rocznego planu prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o wstępne plany opracowane przez jednostki organizacyjne w Urzędzie,
2. przeprowadzenie na zasadach określonych ustawą w oparciu o wnioski jednostek organizacyjnych Urzędu postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez Gminę,
3. nadzór merytoryczny nad stroną internetową gminy poświęconą zamówieniom publicznym,
4. gromadzenie informacji o przeprowadzonych postępowaniach o udzielonych zamówieniach publicznych,
5. przygotowywanie stosownych wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych,
6. prowadzenie Rejestru zamówień publicznych Urzędu,
7. prowadzenie instruktażu, sprawozdawczości w zakresie udzielanych zamówień publicznych.
Biurem kieruje Kierownik Biura.